אישה בת 38 הייתה בטוחה שהיא בחודש החמישי להריונה- מה שהתגלה בסוף יזעזע גם אתכם!



אישה בת 38 מזימבבווה העונה לשם אנה מביזי, הייתה בחודש החמישי להריונה כאשר החלה לחוש בצירים ובמה שחשבה כתחילה של לידה מוקדמת, "התינוק" שילדה היה  "הפתעה" גמורה עבור כולם. 

"בתחילת ההיריון הכל היה נראה תקין! אני עדיין חסרת מילים התייעצתי עם הרופא שלי כשהייתי בחודש השני להריון, נאמר לי שהכל תקין, זה היה אמור להיות התינוק השלישי שלי" אמרה גב' מביזי הנסערת לעיתונאי.

הרופא דווח "בדקתי את האישה לפני שלושה חודשים ונראה שהיא כבר כחודשיים בהריון תקין, אבל כשחזרה ביום ראשון בלילה, שום דבר לא הצביע על כך שהיא הייתה בהיריון, אם כי היו סימנים של לחץ על רקמת הרחם שלה".




"חשבתי שאני בחודש החמישי להריון, שכן היו לי כל הסימנים והתסמינים של אישה בהריון, כשהתחלתי לחוות את הכאבים, חשבתי שאני עומדת להפיל אבל הייתי המומה כאשר התולעת יצאה", אמרה גב' מביזי.
כן, כן- אתם קוראים נכון זו לא טעות. האישה ילדה תולעת באורך של 38 ס"מ. 
אתם יכולים לתאר לעצמכם את הפחד והזעזוע שהרגישה כשיצא מגופה משהו לא אנושי?



לא די בכל הצער שחוותה מתברר כי החבר שלה נטש אותה מיד לאחר האירוע. אנה חושדת כי מדובר בכישוף שנגרם לה מהשכן אשר חייב לה  150 דולרים  ואותם הוא מסרב להשיב לה. עוד הוסיפה האישה כי שכנותיה יעצו לה לשים מלח גס על התולעת כדי שלא תקלל אותה שוב. "שמתי מלח על התולעת והיא התכווצה, הפכה למין נוזל כזה וכפי שאתה רואה יש קצת דם בשאריות" אמרה. 




לכל הדעות זהו מקרה מוזר ביותר בו תולעת שכנה ברחמה של האישה, מה שגרם לגוף להתנהג כאילו הוא בהריון. הרופאים מאמינים שהיצור הוא טפיל שחדר לגוף והחליף דנ"א עם קיר הרחם.

מופעל על ידי Blogger.